ماشین کارکرده اقساطی

امروزه و با توجه به گرانی قیمت خودروهای صفر، بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده رونق بیشتری دارد. در زمان خرید ماشین های کارکرده باید علاوه بر قیمت، ویژگی های فنی خودرو را بررسی کنید و از صحت اسناد و مدارک آن اطمینان حاصل کنید تا متحمل خسارت نشوید. بسیاری از افراد ماشین های دست دوم را برای فروش در آینده و سرمایه گذاری کوتاه مدت انتخاب کرده و به صورت قسطی خریداری می کنند. در این موارد باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام سود ماشین کارکرده اقساطی در زمان خرید آن حاصل می شود.

بهترین خودرو کارکرده برای خرید و فروش کدام است؟

انتخاب خودروی دست دوم مناسب جهت خرید یا فروش کمی چالش برانگیز است. پارامترهای زیادی وجود دارند که باید در هنگام خرید و فروش این خودروها مدنظر قرار دهید. اولین فاکتور مهم در زمان انتخاب خودروی دست دوم، بودجه شما است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، انواع خودروهای داخلی یا خارجی را به صورت نقد یا اقساط خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: چگونه خودرو اقساطی بخریم؟

  • انواع خودرو کارکرده داخلی برای خرید

خودروهای داخلی مانند سمند، انواع پژو، پراید، تیبا و دنا پلاس از خودرهای محبوب داخلی هستند که می توانید آن ها را برای خرید و فروش انتخاب کنید. خودروهای داخلی نسبت به انواع خارجی قیمت مناسب تری دارند و لوازم یدکی آن ها در دسترس تر است. بهتر است در زمان خرید اقساطی ماشین های ایرانی تمام ویژگی های فنی آن مورد بررسی قرار بگیرد.

  • انواع خودرو کارکرده خارجی برای خرید

امروزه بازار خرید و فروش ماشین کارکرده اقساطی خارجی نیز بسیار داغ است. این ماشین ها به دلیل داشتن ظاهر جذاب و امکانات پیشرفته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. ماشین هایی مانند جک، لیفان، لکسوس و بی ام و از جمله ماشین های خارجی و محبوب در ایران است. توجه داشته باشید که باید قبل از خرید ماشین های خارجی، برای اطمینان از سالم بودن خودرو، آن را به یک کارشناس فنی معتبر نشان دهید.

تفاوت قیمت خرید و فروش ماشین کارکرده اقساطی با ماشین صفر کیلومتر

مهم ترین تفاوت ماشین های کارکرده با نوع صفر، قیمت آن است. ماشین های کارکرده با توجه به سالم بودن موتور و بدنه و نوع ماشین، چیزی در حدود 100 میلیون تومان از ماشین های صفر ارزان تر هستند. بسیاری از این ماشین ها به صورت قسطی نیز ارائه می شوند.

بیشتر بخوانید: چگونه قیمت خودروی کارکرده را ارزیابی کنیم؟

اگر قصد فروش اقساطی خودرو کارکرده را دارید، بهتر است آن را از طریق نمایندگی های معتبر انجام دهید.

تفاوت قیمت ماشین های کارکرده و صفر
تفاوت قیمت ماشین های کارکرده و صفر

آیا خودروهای کارکرده ارزش خرید دارند؟

ماشین های کارکرده به دلیل قیمت مناسب خود، انتخاب بسیاری از افراد هستند. این ماشین ها اگر سالم و بدون ایراد فنی باشند، بهترین گزینه برای خرید اتومبیل هستند؛ مخصوصا اگر به صورت اقساطی به فروش برسند. شما می توانید با در دست داشتن بودجه ای در حدود 100 میلیون تومان، صاحب یک ماشین کارکرده اقساطی شوید.

علاوه بر این بسیاری از ماشین های کارکرده کیفیت ساخت و توان بالاتری نسبت به ماشین های صفر کیلومتر دارند. ماشین های صفر کیلومتر در صورت تصادف یا پیدا کردن ایراد جزئی، دچار افت قیمت شدیدی می شوند که این امر می تواند شما را متحمل خسارت های مادی فراوان کند.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های خرید و فروش خودرو

در زمان خرید ماشین های اقساطی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • قبل از خرید ماشین های کارکرده لازم است آن را از نظر فنی بررسی کنید. اگر در این زمینه تجربه ای ندارید، بهتر است ماشین را به نزد کارشناسان فنی با تجربه ببرید.
  • توجه داشته باشید که فروش اقساطی خودرو کارکرده با سفته یا چک انجام می شود؛ بنابراین باید قبل از فروش، از معتبر بودن این اسناد اطمینان داشته باشید.
  • ماشین کارکرده اقساطی را از فروشگاه ها و بنگاه های اتومبیل معتبر خریداری کنید.
  • قبل از خرید خودرو، شاسی و بدنه آن را مورد بررسی قرار دهید. سالم نبودن شاسی خودرو، سبب ساییدگی لاستیک ها می شود.
  • بهتر است در زمان خرید و فروش اقساطی خودرو کارکرده به اعتبار بیمه و تخفیف نامه آن نیز توجه کنید.
نکات مهم در زمان خرید خودروهای کارکرده اقساطی
نکات مهم در زمان خرید خودروهای کارکرده اقساطی

خرید ماشین کارکرده اقساطی از مجموعه خودرو ماندگار

اگر قصد خرید خودروهای کارکرده را دارید، مجموعه خودرو ماندگار را انتخاب کنید. خودرو ماندگار ارائه دهنده انواع اتومبیل های داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط است. شما می توانید خودروی دلخواه خود را تنها با پرداخت 30 درصد از قیمت نهایی خودرو، خریداری کرده و اقساط آن را به صورت 18 ماهه پرداخت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *