خرید زانتیا اقساطی

خرید خودرو یکی از کارهایی است که افراد به آن وقت زیادی اختصاص می دهند. از آن جایی که تنوع خودروها در بازار بالا است، ممکن است برای خرید آن ها دچار مشکل شوید. برخی افراد دوست ندارند که همه هزینه خودرو را به یکباره بپردازند و ترجیح می دهند که آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند. زانتیا، یکی از خودروهایی است که از گذشته تا به حال در میان مردم محبوب بوده است و تا امروز نیز محبوبیت خود را حفظ کرده است. شما می توانید خودرو زانتیا را که تولید کشور فراسه است به صورت صفر و نقدی خریداری کنید؛ اما شرایط خرید زانتیا اقساطی چگونه است؟ در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم.

خرید و فروش سیتروئن صفر و کارکرده

خودرو سیتروئن زانتیا از خودروهایی است که توسط فرانسه در سال 1992 برای اولین بار وارد بازار شد. تا سال 2002 فروش این خودرو ادامه داشت، اما شرکت سیتروئن تصمیم گرفت که تولید این خودرو را متوقف کند. در همین حین سایپا تولید این خودرو را شروع کرد و تا به حال آن را با مدل های مختلفی به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: خرید اقساطی ایران خودرو به همراه تحویل فوری

شما می توانید این خودرو را در مدل های تیپ SX، تیپ X، سوپرلوکس و نیمه فول خریداری کنید. اگر قصد خرید زانتیا صفر را دارید، باید قیمت بیشتری بپردازید که با توجه به نوسانات بازار، هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد و باید با قیمت بروز خرید خود را انجام دهید. راه دیگری که می توانید آن را انتخاب کنید، خرید زانتیا اقساطی و کارکرده است. این خودروها بسته به کارکرد و سال تولید می توانند قیمت های مختلفی داشته باشند.

زانتیاهای کارکرده قیمت متقاوت تری دارند و معمولا از قیمت کارخانه و بازار کمتر هستند. اگر ظاهر خودرو و صفر بودن آن برای شما اهمیتی ندارد، می توانید این گزینه را برای خرید در نظر بگیرید.

بهترین قیمت زانتیا
بهترین قیمت زانتیا

ارزان ترین قیمت خرید زانتیا اقساطی

با این که قیمت های مختلفی برای این خودرو وجود دارد، اما می توانید آن را با ارزان ترین قیمت نیز خریداری کنید. شاید برای شما هم تعجب برانگیز باشد، اما این امر واقعا امکان پذیر است. خودروهای زانتیا در سال های مختلف تولید شده و بسته به آپشن هایی که دارند، قیمت های مختلفی خواهند داشت. اگر قیمت برای شما فاکتور مهمی است و قصد دارید با ارزان ترین قیمت زانتیا را خریداری کنید، می توانید مدل های قدیمی تر آن را در لیست خرید خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش خودرو قسطی

با این که این مدل ها آپشن های کمتری داند؛ اما از لحاظ قیمت مناسب بوده و می توانید در بودجه خود صرفه جویی زیادی کنید. هر چه مدل زانتیا اقساطی جدید تر باشد، این امکان است که رنگ بندی جدیدتری به آن اضافه شده باشد بیشتر می شود. پس در هنگام خرید زانتیا اقساطی با ارزان ترین قیمت این مورد را نیز در نظر بگیرید.

خرید زانتیا اقساطی
خرید زانتیا اقساطی

صفر بخریم یا نقد یا اقساط

با هر بودجه ای که دارید، باید بدانید که می توانید خودرو موردنظر خود را چه به صورت صفر و چه کارکرده، در حالت های نقد و اقساط خریداری کنید. اگر قصد دارید زانتیا را به صورت صفر خریداری کنید، می توانید مبلغ موردنظر را به صورت قسطی و نقد واریز کنید. اگر با فروشنده صحبت کنید و درخواست پرداخت اقساط داشته باشید، باید مبلغی را اضافه تر پرداخت کنید تا خودرو را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی خودرو در مجموعه خودرو ماندگار

در خرید نقدی، دیگر مبلغی به قیمت تمام شده خودرو اضافه نمی شود و شما می توانید با بودجه ای که در نظر گرفته اید خودرو زانتیا را دریافت کنید. خودروهای کارکرده معمولا قیمت کمتری دارند و اگر آن ها را نیز به صورت اقساط خریداری کنید، سود بیشتری خواهید کرد.

در خرید زانتیا اقساطی، شما می توانید سیستم پرداخت را به صورت دلخواه تعیین کنید. برخی ترجیح می دهند که مبلغ معینی را به صورت ماهیانه و برخی دیگر ترجیح می دهند که مبلغ بیشتری را به صورت سالیانه پرداخت کنند. بیشتر فروشندگان ترجیح می دهند که فروش را به صورت ماهیانه انجام دهند. بهتر است قبل از این که نسبت به خرید اقدام کنید، درمورد خرید نقد و اقساط تحقیقات خود را انجام دهید و هر کدام که برای شما بهتر بود آن را انتخاب کنید. در نهایت باید به دنبال یک فروشنده معتبر باشید که در زمینه خودرو ما یعنی خودرو ماندگار، در خرید زانتیا اقساطی و نقد به شما کمک خواهیم کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *