شرایط خرید تیبا کارکرده اقساطی

شرایط خرید تیبا کارکرده اقساطی


در سال 1389، شرکت سایپا خودرویی پیشرفته تر از پراید را تولید و رونمایی کرد. ظاهر این خودرو از یک خودروی ایتالیایی الگو گرفته بود و در دو مدل هاچبک و صندوق دار تولید و در بازار عرضه شد. این خودرو در ابتدا با نام مینیاتور نامگذاری شد و سپس کارشناسان ایرانی تیبا به معنای آهو را برای آن انتخاب کردند. با توجه به این که خودروی تیبا در بین خودروهای ایرانی موجود در بازار، قیمت معقولی دارد، قشر زیادی از جامعه به خرید خودرو تیبا اقساطی روی آورده اند.

شرایط فروش اقساطی تیبا

امروزه با توجه به تقاضای بالای خرید خودرو تیبا اقساطی، شرکت های زیادی اقدام به فروش اقساطی انواع مدل های تیبا کرده اند اما انتخاب بهترین شرکت برای فروش محصولات اهمیت زیادی دارد و شرکت هایی که شرایط مناسب تری دارند، مشتریان بیشتری را جذب می کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی دقیق شرایط فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی تیبا و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن

با گذشت چندین سال از تولید و عرضه خودروی تیبا، هنوز هم این خودرو یکی از پرفروش ترین خودروهای شرکت خودروسازی سایپا است. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها اقدام به فروش اقساطی خودرو تیبا کرده اند. سایپا نیز خودروی تیبا را کم خرج و کم هزینه معرفی است.

تمامی افرادی که متقاضی خرید خودرو تیبا اقساطی هستند، تمایل به دریافت خودروی خود در سریع ترین زمان دارند. به همین دلیل باید به دنبال شرکت هایی باشند که می توانند در سریع ترین زمان خودرو تیبا را تحویل بدهند.

شرایط فروش اقساطی تیبا

به طور معمول شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید و فروش تیبا کارکرده اقساطی و صفر شرایط زیر را برای خرید خودرو تیبا اقساطی در نظر می گیرند:

  • نصف قیمت خودرو تحت عنوان پیش پرداخت برای استفاده از شرایط فروش اقساطی تیبا پرداخت می شود.
  • مبلغ باقی مانده برای خرید اقساطی خودرو تیبا به صورت اقساط ماهیانه تا سقف 30 ماه دریافت می گردد.
  • مطابق با قرارداد شرکت، فروشنده باید سند خودرو را در زمان فروش اقساطی خودرو به نام خریدار بزند و در مقابل آن، سند خودرو تا زمان پرداخت کل اقساط در رهن شرکت فروشنده است.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن در سایت خودرو ماندگار

  • شرکت فروشنده در زمان فروش خودرو، تعهدنامه ای را از خریدار دریافت می کند که تا زمان معین امکان زدن سند به نام فرد دیگری نباشد.
  • برای استفاده از شرایط خرید خودرو تیبا اقساطی، خریدار باید دسته چک معتبر داشته باشد.
  • مدارک شغلی و فیش حقوقی توسط خریدار باید به شرکت فروش اقساطی خودرو عرضه شود تا این اطمینان حاصل شود که امکان پرداخت اقساط ماهیانه وجود دارد.
  • تمامی مدارک مرتبط با محل سکونت خریدار نیز باید به شرکت فروشنده خودروی تیبا عرضه شود.
شرایط خرید تیبا کارکرده اقساطی
شرایط خرید تیبا کارکرده اقساطی

مشخصات خودروی تیبا

تیبا به عنوان محصول مشترک شرکت خودروسازی ایرانی سایپا و یک شرکت خودروسازی چینی معرفی می شود که در بین خودروهای ایرانی توانسته کیفیت مطلوب تری داشته باشد. موتور این خودرو ۵/۱ لیتری ام ۱۵ آی ۴ بوده که سوخت مورد استفاده آن بنزین است. از طرفی این خودرو در تیپ ها و مدل های گوناگونی عرضه می شود. چهار تیپ این خودرو شامل  SL, SX, EX و SX دوگانه سوز است.

بیشتر بخوانید: فروش خودرو های ایران خودرو و سایپا بصورت اقساطی

قیمت خرید خودرو تیبا اقساطی

شرکت سایپا در اولین عرضه خودرو تیبا، آن را با قیمت کم تر از 10 میلیون تومان عرضه کرد اما با افزایش تورم و بالارفتن قیمت خودرو، امکان خرید نقدی خودرو تیبا برای بسیاری از افراد غیر ممکن شد به همین دلیل افراد زیادی تمایل به خرید خودروی تیبا اقساطی داشتند.

فروش انواع مدل های تیبا با شرایط ویژه در مراکز معتبر خرید و فروش خودرو
فروش انواع مدل های تیبا با شرایط ویژه در مراکز معتبر خرید و فروش خودرو

سخن پایانی

تمامی مراکزی که اقدام به فروش خودروی تیبا کرده اند برای رفاه حال مشتریان و کمک به وضعیت مالی آن ها، امکان خرید خودرو تیبا اقساطی را فراهم کرده اند. افرادی که می خواهند خودروی تیبا را به صورت اقساط خریداری کنند باید درصدی از قیمت را به عنوان پیش پرداخت به مرکز فروش تیبا پرداخت کنند و مبلغ باقی مانده را طی سی ماه پرداخت کنند. پس اگر می خواهید خودروی تیبا را به صورت اقساطی خریداری کنید، با پرداخت پیش پرداخت، خودرو را تحویل می گیرید.

برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط خرید خودروی تیبا اقساطی می توانید با کارشناسان خودروی ماندگار در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *