شرایط فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن در سایت خودرو ماندگار

خرید اقساطی خودرو بدون ضامن از کجا امکان پذیر است؟ آیا در این آشفته بازار اقتصادی که ثبات قیمتی وجود ندارد، جایی برای فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن وجود دارد؟ بله شما که متقاضی خرید خودرو هستید می توانید با مراجعه به سایت خودرو ماندگار از شرایط اقساط خودرو بدون چک و ضامن مطلع شوید.

با این افزایش قیمت، بسیاری از مردم دیگر می توانند خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند، به خصوص افرادی که قصد خرید اولین خودروی و یا حتی ارتقای خودروی فعلی خود را داشتند. در چنین شرایطی استفاده از طرح خرید اقساطی خودرو راه حلی منطقی است، اما بسیاری از ما فکر می کنیم خرید اقساطی خودرو فقط برای خودروی صفر امکان پذیر است و در بسیاری از مواقع بودجه ما برای خرید خودرو صفر کافی نیست. در چنین شرایطی یکی از شرکت هایی که طرح  فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن را با شرایط مناسب ارائه می دهد، خودرو ماندگار می باشد.

فروش اقساطی خودرو کلید خرید خودرو در بازار بی ثبات است

فروش اقساطی خودرو در شرایط بی ثباتی اقتصادی و رشد تورم مزایای بسیاری را برای خریداران به همراه دارد. خرید و فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن برای کسانی که پس انداز کافی برای خرید خودرو ندارند و نمی توانند از بانک ها و موسسات مالی وام خودرو مورد علاقه خود را دریافت کنند می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. همچنین خرید اقساطی خودرو گزینه قابل توجهی برای دارندگان خودرو محسوب می شود. چرا؟ این به این دلیل است که به چنین افرادی اجازه می دهد تا ماشین زیر پای خود را بهبود بخشند.

این تبدیل خودرو در شرایط فعلی بازار معمولا توجه را به طرح های اقساطی خودروهای فرسوده جلب می کند. حال اگر مواردی مانند عدم نیاز به ضامن و شروع اقساط 3 ماه پس از پیش پرداخت را به این جذابیت ذاتی اضافه کنید، خرید اقساطی خودرو به گزینه اصلی بسیاری از خریداران خودرو تبدیل می شود.

چه مواردی امنیت معاملات فروش اقساطی خودرو را به خطر می اندازد؟

همانطور که اشاره شد؛ فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن در شرایط ناپایدار اقتصادی که هر روز شاهد گران شدن خودروها و کاهش قدرت خرید مردم هستیم، می تواند به افرادی که قصد خرید اقساطی خودرو را دارند این فرصت را بدهد تا خودرو مورد نظر خود را تهیه کنند. همانطور که می دانید در فرآیند لیزینگ خودرو، خریدار مبلغ مورد توافق را به صورت اقساطی به شرکت لیزینگ پرداخت می کند. از مزیت های خرید اقساطی خودرو می توان به تنوع در طراحی خودروها و کوتاه بودن زمان تحویل اشاره کرد.

اما در این راه به چه نکات مهمی باید توجه کرد تا امنیت خرید و فروش اقساطی خودرو به خطر نیفتد. خرید اقساطی خودرو به دلایلی که در ابتدا ذکر شد، ممکن است انتخابی سودآور به نظر برسد. اما به یقین باید گفت که در صورت عدم دقت و وسواس لازم در انتخاب شرکت لیزینگ، این امکان می تواند به معامله دو باخت تبدیل شود.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی خودرو با خودرو ماندگار

برای خرید اقساطی خودرو صفر یا کارکرده باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  1. تصویر کارت ملی
  2. تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه
  3. تصویر سند یا قولنامه محل سکونت
  4. اطلاعات شغلی
  5. اطلاعات حساب حقوق یا جاری
  6. مالکیت تلفن همراه مطابق با کد ملی
  7. تصویر چک صیادی جدید یا قدیم به نام متقاضی خرید اقساطی خودرو(شخص متقاضی یا شخص ثالث به قید امضاء قرارداد فروش)

شرایط خرید اقساطی از خودرو ماندگار

قبلاً گفتیم که خرید و فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن اگرچه ذاتاً جذاب است، اما در عین حال پر از ریسک و خطر می باشد. اما وقتی مزایای زیر را به آن اضافه کنید، به گزینه ای مطمئن و اقتصادی و حتی سرمایه گذاری تبدیل می شود:

1) خرید خودرو برای خودرو های صفر کیلومتر امکان پذیر می باشد.

2) تفاوت قیمت خرید نقدی و خرید اقساطی خودرو به یک میزان می باشد.

3) بازپرداخت اقساط 18 ماهه و ماهیانه  با سود 1% قیمت واقعی خودرو محاسبه خواهد شد.

4) میزان پیش پرداخت 30 درصد قیمت بابت خرید اقساطی خودروی انتخابی خواهد بود.

5) تمامی هزینه های خرید اقساطی همراه با پیش پرداخت به اطلاع مشتری خواهد رسید و هیچگونه هزینه اضافی نظیر بیمه، مالیات، کارمزد و … دریافت نخواهد شد.

6) درصورت اقاله قرارداد اولیه و تنظیم قرارداد جدید به نام شخص ثالث و پرداخت هزینه های جابه جایی امکان فروش خودرو وجود دارد.

7) برای خرید فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن کافی است اطلاعات خود را در فرم خرید اقساطی پر کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند.

8) نرخ سود در خرید اقساطی طی مدت 18 ماه ، ماهیانه 1% قیمت واقعی خودرو است.

9) تحویل خودرو همزمان با تسویه پیش پرداخت صورت می گیرد.

10) خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

11) نحوه پرداخت اقساط به صورت توافقی انجام خواهد شد.

12) خرید به قید امضاء قرارداد توسط شخص ثالث امکان پذیر است.

از جمله خطراتی که امنیت فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن را تهدید میکند:

  • عدم کارشناسی دقیق فنی و حقوقی خودروهای صفر کیلومتر
  • عدم امضاء سند به نام خریدار تا پایان اقساط و نگه داشتن سند
  • انحلال شرکت های لیزینگ خودرو بدون اعتبار و مشکلات قانونی بعدی برای گرفتن سند خودرو
  • محدود کردن آپشن های موجود به خودروهای شرکت لیزینگ
  • دریافت پیش پرداخت بالا
  • عدم انعطاف در تعیین تاریخ شروع و تعداد اقساط

در شرایطی که کشور حداقل در کوتاه مدت با تورم اقتصادی مواجه است، مشارکت در طرح اقساطی خودرو در نهایت می تواند حتی سرمایه خریداران را افزایش دهد.

کاملاً واضح است که وقتی قیمت ها ماه به ماه بالا می رود، با یک محاسبه ساده می بینید که قیمت خودروی اقساطی خریداری شده با نرخ ثابت، در پایان اقساط حتی از ترکیب قیمت ها نیز بیشتر می شود.

به این ترتیب می توان گفت که اگر امروز قصد خرید و فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن را داشته باشید، در بازه زمانی چند ماهه، نه تنها سودی که بابت وام می پردازید پوشش داده می شود، بلکه با سود و افزایش قیمت نیز مواجه خواهید شد. ارزش ماشین شما – سرمایه خود را بخوانید.

سخن پایانی

در این روزها اگر می خواهید قیمت روز خودرو را ببینید، اگر قصد فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن را دارید، اگر تصمیم به خرید نقدی خودرو دارید، اگر می خواهید صاحب خودروی مورد علاقه خود شوید. اقساط و در صورت نیاز به اطمینان از سلامت خودرو با کارشناس خودرو؛ کافیست وارد خودرو ماندگار شوید و از تمامی خدمات آن بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *