بررسی دقیق شرایط فروش اقساطی سایپا

امروزه به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، خرید خودرو ها به صورت اقساطی صورت می گیرد. این امر موجب شده تا افراد با پرداخت کمترین درصد به عنوان پیش پرداخت، صاحب یک خودرو شوند. نحوه پرداخت اقساط به صورت کاملا توافقی صورت خواهد گرفت. در ادامه سایر شرایط فروش اقساطی سایپا را بررسی می کنیم.

شرایط فروش اقساط سایپا
سایپا را شناخته شده ترین شرکت تولیدی خودرو های سواری در ایران می دانند. این شرکت در حال حاضر با ارائه بیش از ۳۰ مدل خودرو، جایگاه دومین خودرو سازی بزرگ ایران را برای خود به ارمغان آورده است. خودرو های این شرکت به دلیل قیمت مناسب بسیار پرفروش هستند. البته باید توجه داشت که به دلیل تورم غیر متعارف بازار، اقشار کم درآمد چاره ای جز خریداری محصولات این شرکت ندارند.

از سوی دیگر بسیاری از خریداران نمی توانند هزینه محصولات این شرکت را به صورت یکجا پرداخت کنند. به همین دلیل شرکت خودرو ماندگار شرایطی ویژه ای را برای فروش اقساطی محصولات سایپا در نظر گرفته است. شرایط فروش اقساطی سایپا، به شما کمک می کند تا بتوانید با سرمایه ای اندک، یک خودرو شهری را خریداری کنید.

خریداری محصولات سایپا با پیش پرداخت متعارف
برخورداری از یک خودرو، یکی از پایه ترین حقوق شهروندی است. اما در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب اکثریت، پس انداز کردن امری غیر ممکن خواهد بود. این امر موجب شده تا اکثریت توان تقبل پیش پرداخت های سنگین را نداشته باشند.

از سوی دیگر دریافت وام از سوی بانک ها، امری زمان بر و دشوار خواهد بود. به همین دلیل سعی کرده ایم تا حداقل پیش پرداخت را به عنوان یکی از شرایط فروش اقساطی سایپا در نظر بگیریم. البته باید بدانید که مبلغ پیش پرداخت برای هر نوع خودرو متفاوت خواهد بود. از این جهت ۳۰ درصد از قیمت کلی خودرو به عنوان پیش پرداخت لحاظ می شود.

تعیین مدت زمان و مبلغ اقساط مطابق با شرایط مالی خریداران
یکی از بزرگ ترین مزیت های خریداری محصولات سایپا از شرکت خودرو ماندگار، امکان تعیین مدت زمان و تعداد اقساط منوط به نظر خریدار است. کارشناسان ما با در نظر گرفتن حداقل حقوق اداره کار، شرایط مناسبی را برای فروش محصولات سایپا تعیین کرده اند. توجه داشته باشید که بهره مندی از شرایط فروش اقساطی سایپا، به معنای درگیری با وام ها و اقساط کلان نیست. بلکه این شرایط را به موجب راحتی هموطنان در نظر گرفته ایم.

از این جهت خریداران می توانند حداکثر تا ۱۸ ماه، اقساط را پرداخت کنند. مبلغ هر قسط نیز متناسب با توان مالی خریداران تعیین خواهد شد. البته شما می توانید در صورت توانایی مالی، اقساط را زودتر از موعد پرداخت کنید. در این صورت بهره هر قسط از مبلغ آن کسر می شود.

در نظر گرفتن قیمت محصولات سایپا با کمترین میزان سود
لازم به ذکر است که خودرو ماندگار، محصولات سایپا را از بازار آزاد خریداری می کند. به همین دلیل نمی تواند قیمت کارخانه را برای شرایط فروش اقساطی سایپا در نظر بگیرد. اما کارشناسان ما سعی کرده اند تا محصولات سایپا را با حداقل میزان سود عرضه کنند. بهره مندی از سود حاصل از تجارت تنها دغدغه ما نیست.

بلکه در تلاش هستیم تا گام بزرگی را در جهت رضایت مشتریان برداریم. به همین دلیل تمام محصولات سایپا با سود استاندارد به فروش خواهند رسید. ما با در نظر گرفتن شرایط ایده آل فروش اقساطی سایپا، سعی داریم تا هموطنانمان را از لذت داشتن یک خودرو سواری، بهره مند سازیم.

مدت زمان تحویل خودرو به خریداران
یکی دیگر از شرایط فروش اقساطی سایپا را می توان تحویل فوری خودرو به خریداران دانست. ما می دانیم که انتظار برای داشتن یک خودرو چقدر دشوار خواهد بود. از این جهت شرایطی را مهیا کرده ایم تا پس از انجام معامله، خودرو به خریدار تحویل داده شود.

برای بهره مندی از شرایط تحویل فوری، تنها کافی است تا پیش پرداخت توافقی را پرداخت کنید. پس از عقد قرارداد به صورت رسمی، خودرو به خریدار تحویل داده می شود. البته سند خودرو همچنان در رهن شرکت باقی خواهد ماند. پس از پرداخت تمامی اقساط در مهلت مشخص شده، سند نیز در اختیار خریدار قرار می گیرد.

امکان فروش خودرو قبل از بازپرداخت تسهیلات از دیگر شرایط فروش اقساطی سایپا
پس از طی کردن مراحل رسمی انعقاد قرارداد، سند خودرو به نام خریدار زده می شود. از این جهت خریدار می تواند بدون نگرانی، از خودرو شخصی خود استفاده کند. لازم به ذکر است که فروش خودرو، پیش از پایان بازپرداخت تسهیلات نیز امکان پذیر خواهد بود. در برخی شرایط خریداران تصمیم دارند که خودرو قبل از اتمام مهلت اقساط بفروشند. در این صورت حتما باید سند خودرو از رهن شرکت آزاد شود. برای تحقق این امر باید تسهیلات دریافتی را به صورت یکجا تسویه کنید. در این شرایط سند خودرو از سوی خریدار به غیر واگذار خواهد شد.

نحوه دریافت اقساط توسط شرکت خودرو ماندگار
همان طور که عنوان شد، دریافت اقساط به صورت ماهیانه انجام می گیرد. یکی دیگر از شرایط فروش اقساطی سایپا، دریافت اقساط به صورت دو ماهه است. شما می توانید با بررسی شرایط مالی خود، مبلغ باقی مانده را هر ماه یا هر دو ماه یکبار به خودرو ماندگار پرداخت کنید. باید بدانید که برای پرداخت هر قسط، یک فقره چک از خریداران دریافت خواهد شد.

مزایای خرید اقساطی سایپا از خودرو ماندگار
کارشناسان خودرو ماندگار به منظور تضمین تعهد خود، هیچ مبلغی را قبل از تحویل خودرو دریافت نخواهند کرد. این امر یک مزیت بزرگ برای خریداران است. به همین دلیل می توانند از تحویل فوری خودرو خود مطمئن شوند. اقساط بلند مدت و حداقل نرخ بهره را می توان از دیگر مزیت های خرید خودرو ماندگار دانست. شما همچنین از امکان معامله خودرو قبل از اتمام اقساط، نیز بهره مند خواهید شد.

نتیجه گیری
شرایط فروش اقساطی سایپا، این امکان را در اختیارتان قرار می دهد که با پرداخت کمترین سرمایه اولیه، صاحب یک خودرو شخصی شوید. گروه صنعتی خودرو ماندگار با در نظر گرفتن سود یک درصدی، بهترین شرایط را اختیار خریداران قرار داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق وبسایت این شرکت، شرایط فروش اقساطی تمام خودرو ها بررسی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *