فروش اقساطی خودرو

خودروها در شرایط اقساطی و نقدی دارای قیمت مشابهی هستند. بنابراین، از این لحاظ نباید نگران باشید. در گروه خودرو ماندگار، شرایطی برای پرداخت اقساط در نظر گرفته شده است.  در این مطلب، اطلاعات لازم درباره چگونگی فروش اقساطی خودرو در مجموعه خودرو ماندگار را به شما ارائه خواهیم دارد.

خرید اقساطی خودرو

شما می توانید از طریق گروه صنعتی خودرو ماندگار اقدام به خرید خودرو داخلی و خارجی کنید. در این مجموعه امکان بازپرداخت اقساط به صورت 18 ماهه برای خریداران خودرو فراهم شده است. به علاوه، میزان یک درصد سود نیز از خریدار دریافت می شود.  قبل از اینکه خرید اقساطی‌ خودرو‌ صورت بگیرد باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید. میزان پیش پرداخت توسط مجموعه خودرو ماندگار مشخص می شود. تقریباً میزان پیش پرداخت حدود 30 درصد از قیمت خودرو در نظر گرفته شده است.

مدارک مورد نیاز برای خرید‌ خودرو‌ به صورت اقساطی‌

به منظور خرید اقساطی خودرو به مدارکی احتیاج دارید. قبل از اینکه تصمیم به خرید اقساطی خودرو را بگیرید باید این مدارک را تهیه کنید. کارشناسان خودرو ماندگار به شما درباره مدارک مورد نیاز اطلاعات لازم برای فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهند. با این حال، از مدارک لازم برای خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی به شکل اقساطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپی کارت ملی
  • کپی صفحه اول و دوم شناسنامه
  • کپی قولنامه محل سکونت فرد
  • سند یا قولنامه محل سکونت
  • اطلاعاتی درباره شماره حساب
  • اطلاعات شغلی خریدار
  • چک صیادی به نام فرد خریدار
  • داشتن تلفن همراه مطابق با شماره ملی

شرایط خرید اقساطی ماشین از  مجموعه خودرو ماندگار

در خودرو ماندگار امکان خرید خودرو به صورت اقساطی فراهم شده است. شرایط فروش اقساطی خودرو با توجه به برنامه های فروش از طریق سایت خودرو ماندگار مشخص می شود. بنابراین، با مراجعه به سایت می توانید از جزئیات شرایط اقساطی بهره مند شوید.

فروش اقساطی خودرو
فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده است که آیا بعد از خرید اتومبیل امکان فروش آن نیز وجود دارد؟ بله، شما می توانید خودروهای اقساطی را بفروشید. البته، امکان فروش خودرو اقساطی بعد از اقاله قرارداد اولیه وجود دارد. خریداران بعد از تنظیم قرارداد جدید می توانند خودرو اقساطی را به شخص ثالث بفروشند.

چگونه برای خرید اقساطی‌ خودرو‌ از طریق مجموعه خودرو ماندگار باید اقدام کرد؟

شما می توانید خودرو مدنظر خود را از طریق سایت خودرو ماندگار خریداری کنید. به منظور خرید اقساطی خودرو باید فرم اطلاعات موجود در سایت را پر کنید. پس از تکمیل فرم فروش اقساطی خودرو باید درخواست خود را در وبسایت مجموعه به ثبت برسانید. پس از ثبت درخواست خرید خودرو به صورت اقساطی، کارشناسان مجموعه خودرو ماندگار با شما تماس خواهند گرفت. کارشناسان این مجموعه در زمینه چگونگی خرید خودرو به شکل اقساطی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

فروش اقساطی خودرو توسط مجموعه خودرو ماندگار
فروش اقساطی خودرو توسط مجموعه خودرو ماندگار

خرید خودرو اقساطی از مجموعه خودرو ماندگار

گروه صنعتی خودرو ماندگار سال های متوالی سابقه فروش اقساطی خودرو در مدل های مختلف را داشته است. پس اگر هزینه خرید خودرو را ندارید، می توانید از طریق مجموعه خودرو ماندگار نسبت به خرید اقساطی اقدام کنید. علاقه مندان به خرید اتومبیل می توانند نسبت به خرید خودرو به شکل اقساطی اقدام کنند. مجموعه خودرو ماندگار برای خریداران شرایط پرداخت اقساطی هزینه خرید خودرو را مهیا کرده است. خودرو پس از دریافت پیش پرداخت، به خریدار تحویل داده می شود. به علاوه، خودرو خریداری شده به شکل اقساطی از همان ابتدا به نام خریدار سند زده خواهد شد. نحوه پرداخت اقساط نیز به شکل توافقی صورت می گیرد.

در مجموعه خودرو ماندگار امکان فروش اقساطی خودرو با چک شخص ثالث و سفته فراهم شده است. هزینه خرید اقساطی خودرو در خودرو ماندگار در هنگام پرداخت پیش پرداخت به خریدار اطلاع داده می شود. ‏بهتر است بدانید که مبلغ اضافی برای مالیات، کارمزد، بیمه و سایر موارد از خریدار خودرو دریافت نمی شود. ‏در ابتدای معامله از تمام جزئیات لازم درباره خرید خودرو اقساطی مطلع خواهید شد. بعد از تکمیل فرم خرید اقساطی و ثبت درخواست، کارشناسان گروه خودرو ماندگار برای ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. پس اگر قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، این کار به مجموعه خودرو ماندگار واگذار کنید.

 

محصولات مرتبط:

خودرو آریو اتوماتیک

خودرو سمند LX-EF7 دنده ای

مقالات مرتبط:

خرید اقساطی ایران خودرو به همراه تحویل فوری

فروش خودرو های ایران خودرو و سایپا بصورت اقساطی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *