فروش تیبا قسطی

فروش تیبا قسطی


این روزها با توجه به شرایط کشور فروش اقساطی تیبا و سایر ماشین ها به وفور انجام می شود. خودروی تیبا محصولی از سایپا است و معمولا افراد به جای خرید پراید، تیبا را انتخاب می کنند؛ چرا که علاوه بر قیمت مناسب کاربرد و عملکرد خوبی نیز دارد. تیبا بر خلاف بسیاری از خودروها متقاضیان نقدی زیادی هم دارد اما با توجه به قیمت بالای خودرو هنوز هم فروش تیبا قسطی روی بورس است.

با فروش اقساطی احتیاجی به خرج کردن کل پس انداز خریدار نیست و می تواند در چند ماه حساب خود را تسویه کند. به طور خلاصه تیبا نسخه ای بهتر از پراید است که در سال 89 رونمایی شد. اگر قصد خرید یا فروش قسطی تیبا را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی دقیق شرایط فروش اقساطی سایپا

فروش تیبا قسطی چه مزایایی دارد؟

فروش تیبا اقساطی هم برای خریدار و هم برای فروشنده مزایایی دارد. مثلا شما اگر فروشنده باشید می توانید قیمتی بیشتر از قیمت واقعی را از خریدار بگیرید و هر ماه قسط ماشین به حسابتان بیاید. در نهایت شما خودرو را با قیمتی بالا تر از قیمت نقدی فروخته اید و سود خواهید کرد. اگر خریدار باشید می توانید تیبا را از خود سایپا تهیه کنید.

فروش قسطی تیبا 1 نوک مدادی
فروش قسطی تیبا 1 نوک مدادی

 این ماشین مزایای زیادی از جمله استهلاک پایین، مصرف سوخت کم و سرعت مناسب دارد که با خرید آن از همه این مزایا بهره مند خواهید شد. امکان خرید اقساطی برای همه خودروهای صفر کیلومتر موجود در سایت خودرو ماندگار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: فروش خودرو های ایران خودرو و سایپا بصورت اقساطی

شرایط فروش اقساطی تیبا

اینکه شرایط فروش تیبا قسطی و تحویل آن چگونه باشد به فروشنده ای که تیبا را از آن می خرید بستگی دارد. بعضی از بنگاه ها تحویل فوری دارند اما بعضی دیگر مدت زمان زیادی را صرف می کنند تا ماشین را به شما تحویل دهند.

 البته شرایط فروش اقساطی تیبا دوگانه سوز ممکن است کمی متفاوت تر باشد. بعضی از فروشنده ها هیچ گونه هزینه اضافی نظیر بیمه، مالیات یا کارمزد برای خریداران در نظر نمی گیرند که خودرو ماندگار یکی از همین فروشنده ها است. در ادامه بیشتر شما را با خرید نقدی یا قسطی آشنا می کنیم.

شرایط فروش اقساطی تیبا دوگانه سوز
شرایط فروش اقساطی تیبا دوگانه سوز

نقد بخریم یا قسطی؟

این موضوع کاملا با اینکه خودرو را از کجا تهیه کنید مرتبط است. مثلا در خودرو ماندگار هیچ تفاوت قیمتی بین فروش نقدی و فروش قسطی وجود ندارد چون هدف ما آرامش خاطر شما است و می توانید بدون اینکه همه سرمایه خود را خرج کنید؛ به صورت قسطی خودرو را از ما خریداری کنید. حتی بعد از خریداری نیز امکان فروش آن وجود دارد.

 خرید نقدی باعث می شود که شما دیگر دغدغه قسط ماهیانه نداشته باشید و خیلی راحت و سریع به سراغ نیازهای بعدی خود بروید. در ادامه با تفاوت های تیبا 1 و تیبا 2 بیشتر آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: بررسی دقیق شرایط فروش اقساطی سایپا

قیمت مدل تیبا صندوقدار

تیبا صندوقدار در مقایسه با مدل بی صندوق زیبایی بیشتری دارد در واقع هدف از حذف صندوق تیبا نیز همین بوده است. آپشن های رفاهی تیبا 1 و تیبا 2 تفاوت چندانی ندارد و تفاوت اصلی این دو در ظاهر آن ها است. اما تفاوتی در قیمت ندارند و هر دو شامل خرید و فروش تیبا قسطی می شوند.

اگر یک خودوری جمع و جور، زیبا و ارزان می خواهید تیبا 2 مدل مناسب تری است اما تیبا صندوقدار فضای بیشتری دارد و برای مسافرت و استفاده از صندوق عقب آن، مفید تر است. رنگ سفید تیبا 2 خریداران بیشتری را به خود جذب می کند یا به اصطلاح خوش خرید است.

فروش اقساطی تیبا 2
فروش اقساطی تیبا 2

نتیجه گیری

اگر در دوراهی خرید اقساطی تیبا یا خرید نقدی آن مانده اید، همه چیز باز هم به بودجه شما بستگی دارد اما با شرایط امروز خرید قسطی فشار اقتصادی کم تری به خریدار وارد می کند. در خودرو ماندگار بازپرداخت اقساط 18 ماهه و ماهیانه با سود %1 قیمت واقعی خودرو محاسبه می شود.

 شما در این سایت می توانید در جریان امور فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو باشید. فروش تیبا قسطی اگر از طریق خودرو ماندگار انجام شود؛ مبلغی به قیمت اصلی خودرو اضافه نخواهد شد و شما در نهایت سود، تیبا را خریداری خواهید کرد. خودرو ماندگار در خدمت شما است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *