خرید لیزینگی خودرو خارجی و لوکس در ایران چگونه است

خرید لیزینگی خودرو خارجی و لوکس در ایران چگونه است


اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند خودرو خارجی داشته باشند اما از لحاظ مالی توان خرید چنین خودروهایی را ندارید و فقط آرزو داشتن چنین خودروهای با کیفیتی را  در سر دارید؛ باید بگوییم شما می توانید با خرید لیزینگی خودرو خارجی، خودرو دلخواهتان را بخرید.  شما در خرید اقساطی خودرو پول خودرو را طی چندین ماه یا چند سال می پردازید و  مبلغی به عنوان سود اقساط از شما گرفته می شود.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که آیا خرید لیزینگی خودرو خارجی به صرفه است؟ باید بگوییم خرید اقساطی این ماشین ها با توجه به تورم افسار گسیخته کشورمان و افزایش قیمت روز به روز خودروها  گزینه به صرفه ای است.

بیشتر بخوانید: چگونگی شرایط معامله خودرو لیزینگی

لیزینگ یعنی چه؟

لیزینگ یک کلمه انگلیسی به معنای اجاره کردن امتیاز یک دارایی است. ‌لیزینگ خودرو نوعی روش خرید اقساطی خودرو است که مناسب افرادی است که توان خرید خودرو به صورت نقدی و یکجا را ندارند. خرید لیزینگی خودرو خارجی یک قرارداد میان مالک و مستاجر است که در آن قیمت نهایی خودرو، تعداد و نحوه پرداخت اقساط نوشته می شود. معمولا تعداد اقساط در لیزینگ خودرو زیاد است و به همین علت است که سود زیادی هم روی اقساط کشیده می شود.

فروش لیزینگی خودرو خارجی چگونه است؟

خیلی از کمپانی های بزرگ خودرو در دنیا برای جذب مشتری و افزایش فروششان  به روش خرید خودرو به صورت اقساطی روی آورده اند و با دیگر کمپانی ها رقابت می کنند.

هنگام خرید لیزینگی خودرو خارجی کارکرده مواظب باشید کلاه سرتان نرود
هنگام خرید لیزینگی خودرو خارجی کارکرده مواظب باشید کلاه سرتان نرود

در کشور ایران هم شرکت های زیادی هستند که خودروهای خارجی وارد می کنند. زمانی که شما برای خرید لیزینگی خودرو خارجی به یک شرکت معتبر مراجعه می کنید؛ آنها شما را برای خرید اقساطی راهنمایی می کنند و مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط را با توجه به بودجه شما تعیین می کنند تا شما برای پرداخت اقساط تحت فشار قرار نگیرید به طور مثال ممکن است برای شما فروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: خرید خودرو اقساطی راهی مطمئن برای دستیابی به خودرو دلخواه

فروش  اقساطی خودرو خارجی کارکرده

حال ممکن است شما نخواهید که خودرو خارجی صفر بخرید و تمایل داشته باشید که پولتان را جای دیگر سرمایه گذاری کنید یا پول خرید خودروهای صفر را نداشته باشید و بخواهید خودرو کارکرده و دست دوم  قسطی بخرید. در گذشته برای خرید قسطی این خودروها می توانستید پیش پرداخت نپردازید و از طرح فروش اقساطی خودرو کارکرده استفاده کنید اما امروزه به علت وجود تورم این طرح به طور کلی حذف شده است.

نکاتی که هنگام خرید خودرو کار کرده باید توجه کنیم

 بدنه خودرو  نباید ضربه خورده باشد زیرا دیگر آن استقامت اولیه خود را ندارد همچنین هنگامی که سوار خودرو می شوید نباید موقع ترمز گرفتن لنت های ترمز صدا دهند این یعنی لنت ها نیاز به تعویض دارند.

برای تست فرمان، پشت فرمان بنشینید و موقع رانندگی حواستان به فرمان خودرو باشد که انحراف نداشته باشد. بررسی دود اگزوز هنگام خرید خودرو مهم است ماشین را روشن کنید و به رنگ دود خروجی اگزوز دقت کنید اگر رنگ دود خیلی سیاه باشد یعنی کاربراتور درست کار نمی کند. سعی کنید در هنگام خرید خودرو کارکرده دقت داشته باشید و با یک کارشناس خودرو برای خرید بروید.

بیشتر بخوانید: از لیزینگ سایپا چه می دانید؟

مزایای خرید لیزینگی خودرو خارجی چیست؟

  1. خرید خودروهای خارجی یک سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آید.
  2. با گذشت زمان و با بالاتر رفتن قیمت دلار در کشور ما قیمت خودروهای خارجی هم بالاتر می روند.
خرید لیزینگی خودرو خارجی برای ایرانیان ارزشمند است
خرید لیزینگی خودرو خارجی برای ایرانیان ارزشمند است

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد خرید لیزینگی خودرو خارجی با شما صحبت کنیم و شما را برای خرید این خودروها راهنمایی کنیم تا شما بتوانید به آرزو داشتن خودرو خارجی برسید. دلیل محبوب بودن این خودروهای لوکس دربین مردم دنیا و به خصوص مردم ایران با کیفیت بودن و طراحی زیبا و امکانات این ماشین ها است.

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو دست دوم را دارید؛ نکته ای که باید مدنظرتان قرار دهید این است که هر چه تعداد اقساط شما برای پرداخت پول ماشین بیشتر باشد میزان سودی هم که روی اقساط شما کشیده می شود هم بیشتر است. پس خرید اقساطی را زمانی انتخاب کنید که حتی با گرفتن وام و  قرض گرفتن پول باز هم مبلغ مورد نیاز خرید خودرو خارجی مورد نظرتان کامل نشده است و از همه جا ناامید هستید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *