شرایط فروش خودرو قسطي

شرایط فروش خودرو قسطي


خرید یک خودرو مناسب یکی از اهداف هر شخصی است. اما به دلیل قیمت های بسیار بالا خودرو ها، بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه های آن  را به صورت یک جا ندارند. از این رو بسیاری از آن ها از خواسته خود صرف نظر می کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید یک خودرو برای خود خریداری کنید می توانید خودرو مورد نظر خود را از طریق فروشگاه خودرو ماندگار تهیه کنید. این فروشگاه با ارائه شرایط فوق العاده فروش خودرو قسطی باعث می شود تا شما با کم ترین هزینه ممکن خودرو مد نظر خود را خریداری کنید.

خرید و فروش و قیمت خودرو اقساطی

بسیاری از افراد به دلیل هزینه های بسیار زیاد خرید خودرو، دائما این کار را به ماه های دیگر موکول می کنند تا بتوانند هزینه لازم برای خرید خودرو را جمع آوری کنند. اما در این بین ممکن است یک فرد نتواند همه هزینه های لازم را به صورت یکجا برای خود جمع آوری کند. حتی ممکن است در طول مدت زمانی که یک فرد در حال پس انداز برای خرید خودرو است، قیمت آن افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی خودرو در مجموعه خودرو ماندگار

فروشگاه ماندگار خودرو، با ارائه شرایط فروش خودرو قسطی تمام این مشکلات را از بین برده است و شما می توانید از طریق این فروشگاه ، خودرو خود را خریداری کرده و هزینه های آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. یکی از بهترین ویژگی های خودرو ماندگار آن است که هیچ اختلاف قیمتی بین خرید نقدی خودرو و خرید اقساطی آن وجود ندارد و شما لازم نیست که نگران هزینه های اضافی این کار باشید.

فروش اقساطی خودرو با کم ترین پیش پرداخت

فروشگاه خودرو ماندگار تنها 30 درصد از قیمت خودرو مد نظر را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کند و ما بقیه هزینه به صورت توافقی و در مدت زمان های مشخص شده دریافت می شود. همچنین از لحظه واریز پیش پرداخت خودرو، می توانید ماشین خود را تحویل بگیرید و نیازی نیست که چندین ماه در صف انتظار باشید.

همچنین فروشگاه خودرو ماندگار در بین تمام فروشگاه های ایران که در زمینه فروش خودرو قسطی فعالیت می کنند، کم ترین نرخ سود را برای فروش خودرو های خود تعیین کرده است.

شایان ذکر است که از همان ابتدا واریز پیش پرداخت و تحویل خودرو، مالکیت خودرو به نام شما ثبت می شود و نیازی نیست که بعد از اتمام اقساطتان مالکیت آن را تغییر دهید. همچنین شما می توانید خودرویی که قسطی خریداری کرده اید را به یک شخص دیگر بفروشید. البته برای این کار لازم است تا اقاله قرارداد اولیه اقاله شده و یک قرار داد جدید به اسم شخص ثالث تنظیم شود.

بیشتر بخوانید: چگونه خودرو اقساطی بخریم؟

به عنوان یک نکته بسیار مهم در نظر داشته باشید که تمام خودرو هایی که توسط این فروشگاه به مشتریان عرضه می شوند، صفر کیلومتر بوده و شما می توانید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید.

فروش اقساطی خودرو
فروش اقساطی خودرو

شرایط خرید اقساطی خودرو

به جرئت می توان گفت که فروشگاه خودرو ماندگار بهترین شرایط فروش اقساط خودرو را در بین تمام فروشگاه های خودرو دارد و خرید اقساطی خودرو از این فروشگاه به ساده ترین روش ممکن انجام می شود. برای این کار تنها کافی است که مدارک و اسناد زیر را به همراه داشته باشید.

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه
  • تصویر سند یا قولنامه محل سکونت
  • اطلاعات شغلی
  • اطلاعات حساب حقوق یا جاری
  • مالکیت تلفن همراه مطابق با کد ملی
  • تصویر چک صیادی جدید یا قدیم به نام متقاضی خرید اقساطی خودرو (شخص متقاضی یا شخص ثالث به قید امضاء قرارداد فروش)

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن در سایت خودرو ماندگار

همان طور که مشاهده کردید به سادگی و با ارائه چندین مدرک و اسناد مشخص، می توانید خودرو دلخواه خود را از طریق فروشگاه خودرو ماندگار تهیه کنید.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو
مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو

جمع بندی

فروشگاه خودرو ماندگار بهترین شرایط فروش اقساط خودرو را برای خریداران عزیز ایجاد کرده است تا هر شخصی بتواند خودرو دل خواه خود را با کم ترین پیش پرداخت خریداری کرده و هزینه های آن را به صورت اقساطی پرداخت کند. اگر شما هم جز افرادی هستید که دوست دارید خودرو خود را به صورت اقساطی خریداری کنید، بی شک فروشگاه خودرو ماندگار با ارائه شرایط بی نظیر می تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید خودرو قسطی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *