همه چیز درباره خرید اقساطی اتومبیل تارا

امروزه با توجه به وضعیت معیشتی مردم ایران و مزایای خرید اقساطی خودرو افراد زیادی تمایل دارند خودروی خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. در این مقاله همه چیز درباره خرید اقساطی اتومبیل تارا معروف به پروژه K132 را بیان خواهیم کرد.

تارا خودرویی از شرکت ایران خودرو است که در نتیجه بد عهدی آمریکا و تلاش و تخصص مهندسان ایرانی بومی سازی و در داخل ابتدا با دنده دستی عرضه شد اما زمان زیادی نگذشته بود که ایران خودرو مدل اتوماتیک آن را نیز به بازار عرضه کرد. تارا خودرویی مدرن تر و اسپرت تر نسبت به دیگر خودروهای ایران خودرو است و دلیل این موضوع این است که خودروی تارا ظاهری خشن تر و جدی تر دارد. این خودرو با ۱۱۹۰ کیلوگرم وزن، ۱۴۶۶ میلی متر ارتفاع، ۱۷۴۸ میلی متر عرض و ۴۵۱۹ طول خودرویی متفاوت از سایر خودروهای ایران خودرو تلقی می شود. شرایط خرید اقساطی اتومبیل تارا را در ادامه مطالعه کنید.

پلتفرم تارا در واقع همان پلتفرم استفاده شده در پژو ۳۰۱ است اما ۹۳ درصد داخلی سازی شد. نسخه اولیه این خودرو در بهمن ۹۸ رونمایی شد. تارا در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک در نیمه دوم ۱۴۰۰ وارد بازار شد. با وجود اینکه در نمای جلو این خودرو طراحی زیبایی را مشاهده می کنیم که از بسیاری جنبه ها قابل قبول است اما منتقدان نمای جلوی آن را طرحی کپی شده از خودرو فورد موستانگ می دانند. از طرف دیگر خطوط حجم دهنده کاپوت نیز این سوء ظن ها را تشدید می کند.

اگر به نمای پشت این ماشین دقت کنید متوجه خواهید شد که برای اولین بار در محصولات داخلی از چراغ های پیوسته استفاده کرده اند. طراحی درب صندوق تارا نسبت به دیگر ماشین های ایران خودرو متفاوت بوده و این طراحی با یک سپر یکپارچه طرحی بی نقص و مکمل را ساخته است. در ادامه به سوالات شما درباره خرید اقساطی اتومبیل تارا پاسخ خواهیم داد.

بررسی نمای داخلی و مشخصات فنی تارا

نمای داخلی تارا قطعا کپی برداری صد در صدی از پژو ۳۰۱ است و در این موضوع هیچ شک و شبهه ای نیست. موتور این خودرو دارای ۱۱۳ اسب بخار قدرت بوده و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور دارد. نسخه دنده ای این ماشین گیربکس ۵ دنده دستی دارد و مدل اتوماتیک آن گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دارد. حداکثر سرعت این ماشین ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا صد آن ۱۱.۵ ثانیه طول می کشد. این ماشین مجهز به شاسی یکپارچه، سیستم فرمان برقی و رینگ فولادی نیز می باشد.

تارا امکانات رفاهی زیادی دارد و این امکانات قابلیت ارتقا نیز دارند. شما میتوانید با خرید اقساطی اتومبیل تارا آن را در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. این خودرو کروز کنترل، محدود کننده سرعت، دی لایت، چراغ همراه، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین عقب، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سیستم پایش فشار باد دارد البته امکان اضافه شدن سانرو، کیسه هوای جانبی و پوشش چرم در این خودرو نیز وجود دارد.

پیش بینی قیمت این خودرو در طیفی بین ۳۰۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون قرار می گیرد و همان طور که می دانیم مردم توانایی مالی خرید این ماشین یکجا و به صورت نقدی را ندارند پس پیشنهاد ما خرید تارا به صورت اقساطی از سایت ماست. از لحاظ امکانات ایمنی این کاشین مجهز به ترمز کمکی، سنسور عقب، ایستایی در سربالایی، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم کشش و پایش فشار باد تایر است و ایمن تر از دیگر اتومبیل های ایران خودرو به نظر می رسد.

مزایای خرید اقساطی اتومبیل تارا از خودرو ماندگار

ایران خودرو تمایلی برای فروش اقساطی یا فروش فوری تارا ندارد و قیمت قطعی آن مشخص نیست. در این شرایط می توانید از مزایای خرید اقساطی خودرو از سایت ما استفاده کنید و با کمترین پیش پرداخت و اقساط متنوع این خودرو را خریداری کنید. مبلغ اقساط از طریق توافق بین شرکت و مشتریان تعیین می شود و در صورتی که شما کل مبلغ را را پیش از موعد مقرر پرداخت کنید شرکت نیز درصد سود خود را کاهش می دهد.

خودروی تارا ویژگی های منحصر به فردی دارد که هر فردی دوست دارد آن را به صورت اقساطی خریداری کند. خرید اقساطی اتومبیل تارا با این ویژگی های منحصر به فرد را در سایت ما تجربه کنید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • فضای داخلی جا دار خودرو
  • شاسی مستحکم
  • فرم زیبا و شیک چراغ های عقب این اتومبیل
  • امکان اضافه کردن آپشن هایی مانند سانروف به آن
  • مواد و ملزومات با کیفیت به کار رفته در طراحی این ماشین
  • مجهز به مه شکن چراغ
  • فیس لیفت جذاب تارا
  • رعایت ارگونومی در طراحی فضای داخلی ماشین
  • تعبیه ۶ حالت تنظیم برقی صندلی راننده

شما می توانید ماشین های متنوعی را از طریق سایت ما به صورت اقساطی خریداری کنید. در این خرید اقساطی سند ماشین به نام شما می شود و با کمترین پیش پرداخت می توانید این ماشین را خریداری کنید، مبلغ اقساط از طریق توافق با خریدار تعیین شده و می توانید تمام مبلغ را یک جا قبل از تمام شدن سررسید تسویه کنید. تحویل فوری ماشین و امکان انتخاب در تنوعی از انواع رنگ ها از دیگر ویژگی های منحصر به فرد خرید اقساطی اتومبیل تارا از سایت ماست.

کلام پایانی

در این مقاله اطلاعات جزئی درباره خرید اقساطی اتومبیل تارا را بررسی کردیم. بررسی ما در این مقاله جامع بود و این اتومبیل را از جنبه های مختلفی نظیر فنی، ایمنی، امکانات رفاهی، طراحی داخلی و … بررسی کردیم. اگر شما به دنبال ماشینی با کلاس که تولید کشور خودمان باشد هستید پیشنهاد می کنیم حتما خودروی تارا را در لیست انتخاب خود قرار دهید. اگر نمی توانید این خودرو را یکجا و به صورت نقدی تهیه کنید نگران نباشید ما با شرایط خرید اقساطی تارا در کنار شما هستیم و مزایای زیادی را به شما ارائه خواهیم کرد. برای اطلاع دقیق تر از فرآیند خرید اقساطی خودرو با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *