خرید ماشین اقساطی

با آسان ترین روش صاحب خودرو شوید

در این شرایط که خرید خودرو صفر برای عده زیادی از اقشار جامعه تقریبا غیر ممکن شده، خرید ماشین اقساطی راه حلی خوب برای حل این مشکل به نظر می رسد. بیایید تا درباره چرایی این مسئله صحبت کنیم. زمانی که وضعیت اقتصادی دچار پدیده تورم است، دیگر نمی شود روی پایداری قیمت ها حساب کرد زیرا روز به روز کالا ها گران‌ تر می ‌شوند. بنابراین باید بدانید خودرو نیز در اثر همین تورم گران می شود. از طرفی دیگر زمانی که مبلغ زیادی به طور روزانه صرف تهیه کالا های ضروری می شود، دیگر پولی برای پس انداز و غیره باقی نخواهد ماند. در چنین شرایطی با خرید ماشین اقساطی شما فرصتی خواهید داشت تا صاحب کالای ارزشمندی مثل ماشین شوید.

این را بدانید که بسیاری از دلال ها و کلاهبرداران منتظر کسانی اند که از بازار خودرو آنچنان سر در نمی آورند. به همین دلیل است که در خرید آن هم به طور اقساطی باید حسابی حواستان را جمع کنید تا سرتان کلاه نگذارند.

۳ دلیل اصلی برای خرید ماشین اقساطی
1-همین موضوع که شما پیش از پرداخت هزینه خودرو سوار آن شوید و خیلی زودتر به مقصود خود برسید از مهم ترین دلایل برای انجام این کار است. در همان زمان که خودرو را استفاده می کنید حتی قبل از پرداخت کامل قسط آن، قیمت خودرو شما قطعا افزایش میابد. این یعنی عموم مردم جامعه شرایطی مطلوب برای افزایش سرمایه خود دارند.

2-متغیر بودن شرایط اقساط و پرداخت باعث شده هر شخصی با توجه به حقوق دریافتی خود مبلغی قابل پرداخت را برای اقساط انتخاب کند. با این راه حل مدل های پرداخت بیشتر شده و باز هم عده بیشتری صاحب ماشین خواهند شد. برای مثال فردی که نمی تواند هر ماه مبلغ زیادی قسط دهد روش پرداخت با اقساط بیشتر در مدت زمان طولانی تر را انتخاب می کند. شاید با خود فکر کنید پس در خرید ماشین اقساطی چه سودی برای فروشنده خواهد داشت؟ پاسخ در میزان سودی است که هرچند ناچیز به بهای کلی خودرو شما اضافه می شود. فرقی ندارد حتی اگر شرایط فروش خودرو با اقساط ۱۰۰ ماهه یا حتی بیشتر را برای پرداخت انتخاب کنید در هر صورت شما مالک یک خودرو خواهید شد.

3-اگر تجربه خرید خودرو را به طور مستقیم از تولید کننده داشته باشید، به خوبی از دیر کرد در تحویل به موقع آن باخبرید. علاوه بر آن، فاصله زمانی طولانی بین خرید و دریافت خودرو باعث می شود عملا وجه پرداختی شما مدتی به اصطلاح خوابیده باشد. این در صورتی است که در خرید ماشین اقساطی اصلا همچین دیرکردی وجود ندارد و خودرو خریداری شده شما در اولین فرصت زیر پایتان خواهد بود.

 

راحت ترین روش برای خرید اقساطی خودرو

۳ بخش مهم و تاثیرگذار در فروش خودرو به صورت قسطی
برای خرید ماشین اقساطی باید بدانید سه بخشی که کار اصلی فروش را بر عهده دارند به ترتیب خودرو ساز، بانک و لیزینگ هستند. از آنجایی که با بانک ها و شرکت های خودرو سازی آشنایی دارید به سراغ شرکت های لیزینگ خودرو می رویم. موسسات لیزینگ با بهره گیری از متخصصان میتوانند واسطه های خوبی برای فروش خودرو های مختلف باشند. برخی از این شرکت ها حتی خودرو را به طور بلند مدت نیز به فروش می رسانند. هرچند شرکت های خودرو سازی خود طرح هایی برای فروش قسطی دارند مثل فروش اقساطی ایران خودرو اما با همکاری میان بانک و خودرو ساز و این شرکت ها به سطح بهتری از ارائه محصول خواهیم رسید. به این شکل که این واسطه ها با عقد قرارداد هایی میان دو طرف با شرایط هایی این پروسه را در نهایت به سود خود و خریداران به انجام می رسانند.

عملکردی هوشمندانه در انتخاب شرکت طرف قرارداد
حال بحث، بحث اعتبار است. زمانی که صحبت از معتبر بودن و ضمانت چنین شرکت هایی در میان می آید باید جوانب احتیاط را در نظر گرفت. پیش از هر چیز سوابق کاری و پیشینه خوب این شرکت ها باید برسی شود. در خرید ماشین اقساطی شما با مبلغی نسبتا هنگفت سروکار دارید پس باید این اطمینان را از سپردن پول خود به یک شرکت لیزینگ خودرو پیش از خرید، حاصل کنید. زمانی که شما به شرکت مدنظر جهت خرید خودرو مراجعه می کنید، فهرستی با انواع گزینه های فروش قسطی در اختیار شما قرار می دهند. در این فهرست با توجه به مدت زمان بازپرداخت، هزینه نهایی خرید و مدل قسط بندی شرایط های موجود قرار گرفته است. این طرح ها حتی می تواند شامل خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت و یا با پیش پرداخت باشد.

 

شرکت های فروش خودرو قسطی

در هنگام معامله خودرو این نکات را نباید از یاد ببرید
بحث مهم سند زدن خودرو اقساطی را نباید به هیچ وجه دست کم بگیرید. معمولا سند زدن خودرو های اقساطی به دو صورت انجام می گیرد. در حالت اول اجاره صورت می گیرد به شرط تملیک و همینطور سند زدن ماشین به نام خریدار و لازمه آن دریافت چک یا سفته است. در حالت دوم که خودرو سریعا به نام مالک انتقال پیدا می کند برای خرید ماشین اقساطی در ازای مبلغ ماشین از طرف فروشنده، خریدار باید علاوه بر چک و سفته دو ضامن معتبر نیز به شرکت طرف قرار داد معرفی کند.

 

نکات مهم برای خرید قسطی خودرو

خرید به صرفه خودرو یا خریدی پر دردسر
در کنار تمامی این مزایا باید ذکر کنیم که باید برخی معایب این کار را نیز پذیرفت. اولین نکته این است که میزان هزینه کلی در پرداخت نهایی بیشتر از قیمت اصلی ماشین خریداری شده است. حتما باید در پرداخت تمامی قسط ها به خوبی عمل کنید تا در نهایت خودرو به نام شما در بیاید و این یعنی حتی یک قسط نیز نباید باقی بماند. در نهایت هر کس که قصد خرید ماشین اقساطی را داشته باشد به خوبی می داند در ازای چنین شرایطی که در آن سود خیلی بیشتری نسیبش می شود جای هیچ تعللی نیست. در این شرکت قصد داریم تا رویای خرید ماشین های گران قیمت را برای تمامی مردم به واقعیت بدل کنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *