بهترین نمایندگی فروش خودروهای چینی را بشناسید

در گذشته ماشین هایی که ساخت کشور چین بودند، به عنوان ماشین هایی بی کیفیت و بی ارزش شناخته می شدند و جایی در بازار ماشین نداشتند. هیچ کس فکر خرید ماشین های ساخت کشور چین را به ذهن خود راه نمی داد؛ اما در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد. چین با سرمایه گذاری در بخش تولید ماشین کشور خود توانسته بهبود مناسبی در سطح کیفی ماشین های تولیدی این کشور را رقم زده و به یکی از تولید کنندگان مطرح ماشین تبدیل شود. ماشین های ساخت چین به دلایل متعددی در بازار ماشین ایران و در بین ایرانیان طرفدار دارند؛‌ به همین دلیل هم آشنایی با یک نمایندگی فروش خودروهای چینی برای هر کسی که تمایل به خرید ماشین مقرون به صرفه با آپشن هایی مناسب داشته باشد، لازم است.

با افزایش قیمت ارز، بازار خودرو نیز با افزایش قیمت مواجه می شود؛ ولی توان خرید مردم تغییری نکرده و با این افزایش هزینه همراه نمی‌شود. همین امر سبب می شود تا امکان خرید ماشین های برند های مطرح جهانی در ایران و برای ایرانیان امکان پذیر نبوده و خودروهای چینی جای ماشین های برند های مطرح جهانی را در بازار ماشین ایران بگیرند.

نمایندگی فروش خودروهای چینی در بازار ایران

یکی از دلایل موفقیت ماشین های چینی در بازار های جهانی خودرو، همکاری در ساخت و فروش ماشین ها است. در ایران نیز ماشین هایی از برند های چینی در بازار به فروش می رسند. این ماشین ها در شرکت های داخلی مونتاژ شده و تنها قطعات این ماشین ها وارداتی هستند. این مشارکت در ساخت سبب می شود تا صنعت خودروسازی کشور ما هم در این مسیر همراهی داشته و مشاغلی هر چند کوچک ایجاد شوند؛ به همین دلیل برای ماشین های ساخت چین علاوه بر نمایندگی فروش خودروهای چینی، نمایندگی هایی هم برای تولید و مونتاژ ماشین های چینی در ایران وجود دارد.

ویژگی های ماشین های ساخت کشور چین

هر محصولی که در جهان تولید می شود، مزایا و معایبی دارد. هر خریدار باید بداند چه سود یا زیانی پس از خرید خودرو چینی ارزان برای او وجود خواهد داشت؛ بنابراین پیش از اینکه بخواهید از نمایندگی فروش خودرو ماندگار، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، نگاهی به مزایا و معایب این محصولات بیندازید.

مزیت های ماشین چینی خریداری شده از نمایندگی فروش خودروهای چینی

از آن جایی که چین به یکی از کشور های پیشرو در زمینه فروش ماشین بدل شده است، ماشین های ارزان چینی طراحی هایی جذاب و به روز دارند. علاوه بر ظاهری خاص، ماشین های ساخت چین دارای امکانات رفاهی مناسبی نسبت به قیمت خود بوده و همین طور این ماشین ها از خدمات پس از فروش برخوردار هستند. با رونق پیدا کردن فروش ماشین های ساخت برند های چینی در ایران، بازار نمایندگی فروش خودروهای چینی نیز رونق پیدا کرده و این نمایندگی ها با یکدیگر در حال رقابت هستند.

عیب های خودرو چینی خریداری شده از نمایندگی های فروش خودروهای چینی

در مقابل مزایای این ماشین ها، تعدادی عیب نیز به چشم می خورد. البته وجود این عیب ها نشان دهنده بی کیفیت بودن ماشین چینی نیست؛ بلکه هر محصولی در کنار مزایای بسیاری که فراهم می کند، اندک معایبی هم دارد. یکی از مشکلات این ماشین ها، در دسترس نبودن آسان لوازم یدکی خواهد بود. با اینکه لوازم یکی خودرو چینی در بازار ایران یافت می شود؛ اما پیدا کردن این لوازم نسبت به لوازم یدکی خودروهای داخلی سخت تر خواهد بود. بهترین راه تهیه لوازم یدکی خودرو از نمایندگی فروش خودروهای چینی است که خودروی خود را از آن خریداری کرده اید.

عیب دیگر موجود در برخی از ماشین های ساخت برند های چینی، ضعیف بودن صفحه کلاچ و گیربکس به نسبت نمونه های مطرح از برند های به نام دیگر است. این عیب با توجه به دیگر حسن های ماشین های ساخت چین، اهمیت چندانی نداشته و مشکلات زیادی را به دنبال نخواهد داشت.

تعمیر و نگهداری ماشین های برند های چینی

اهمیتی ندارد یک ماشین در کدام کشور ساخته شده باشد یا متعلق به چه برندی باشد؛‌ در نهایت همه ماشین ها نیاز به چک کردن های منظم و سرویس های دوره ای دارند. علاوه بر این موارد امکان دارد اتفاقاتی کوچک و بزرگ سبب شوند تا ماشین نیاز به تعمیر پیدا کند. خودرو های وارداتی حتی اگر در ایران مونتاژ شوند، باز هم قطعاتی دارند که ساخت کشور ما نبوده و ممکن است برای تعمیرکاران ایرانی نا آشنا باشند. بهترین راه برای یافتن یک تعمیرگاه مناسب کمک گرفتن از نمایندگی فروش خودروهای چینی خواهد بود. می توانید از نمایندگی فروش ماشین خود بخواهید تعمیرگاهی مناسب با ماشینتان را به شما معرفی کند.

فروش محبوب ترین و بهترین خودروهای ساخت چین

مجموعه خودرو ماندگار یک نمایندگی فروش خودروهای چینی مطرح و کاربلد است. این مجموعه شرایط مناسبی را برای فروش خودرو های چینی فراهم آورده. خودرو های ساخت چین نسبت به خودرو های مطرح برند های دیگر کشور ها، دارای قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه هستند؛‌ با این حال نمایندگی خودرو ماندگار امکان خرید اقساطی را نیز برای افرادی که قصد خرید ماشین های ساخت چین را دارند، فراهم کرده است. در این نمایندگی با پرداخت 30 درصد از قیمت خودرو می توانید با اقساط 18 ماهه خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید.

کلام پایانی

افزایش شدید و کوتاه مدت قیمت ارز در ایران، باعث بالا رفتن قیمت خودرو می شود. این افزایش قیمت سبب شده تا تعداد قابل توجهی از مردم ایران توانایی خرید ماشین های برند های مطرح جهانی را نداشته باشند. ضعف در بخش خودرو سازی کشور، ایران را نیازمند واردات ماشین کرده است. در این بین خودرو های ساخت چین سهم عظیمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. مجموعه خودرو ماندگار نامی خوش و آشنا به عنوان یک نمایندگی فروش خودروهای چینی است. اگر سؤالی در زمینه خرید و فروش خودرو های چینی دارید، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و سؤالات خودتان را مطرح کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *