قیمت جک s5

این خودرو در رده جدید ترین و پر طرفدار ترین اتومبیل های موجود در کشور قرار داشته و به دلیل امکانات و آپشن های بسیار زیادی که دارد مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است. اتومبیل جک از نمونه ماشین های مورد علاقه جوانان است؛ زیرا دارای شتاب فوق العاده است و در کم ترین زمان به حداکثر سرعت خود می رسد. قیمت جک  s5 با توجه به امکاناتی که دارد نسبت به نمونه های مشابه بسیار مناسب تر است.

اگر به دنبال خودرو جک گیربکس اتوماتیک هستید نباید انتخاب خود را از میان مدل های سال ۹۴ و قبل از آن انجام دهید زیرا محصولاتی که در این سال ها تولید شده اند دارای گیربکس دستی هستند. خودرو جک s5 گزینه مناسبی برای خانواده های پر جمعیت محسوب نمی شود و ممکن است از لحاظ  مقدار فضا محدودیت هایی را ایجاد کند.

تجهیزات جک s5

این اتومبیل از لحاظ داشتن امکانات در محدوده ای بین اتومبیل های رده بالا و رده پایین قرار دارد. ترمز هایی که در چهار چرخ ماشین قرار دارند مجهز به انواع سیستم های کمکی است. این اتومبیل دارای کیسه هوا است که برای راننده و سرنشین کنار آن تعبیه شده. تجهیز اتومبیل جک به سانروف برقی باعث افزایش جذابیت های آن گردیده است. به کار گیری سامانه اخطار دهنده فشار باد تایر ها باعث می شود تا امنیت مسافران در زمان طی مسیر حفظ گردد.

روکش هایی که برای قسمت صندلی و فرمان اتومبیل به کار گرفته شده است از جنس چرم مصنوعی است و چرخش فرمان از طریق سیستم کمکی برقی انجام می پذیرد. یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات این ماشین نمایشگر مرکزی آن هست که کاربرد های بسیاری دارد و یکی از عوامل تعیین کننده قیمت جک s5 محسوب می گردد.

این ماشین در دو مدل اتومات و دستی تولید شده است که تجهیزات قرار داده شده در مدل اتومات شامل مواردی از قبیل حرکت صندلی راننده با به کار گیری تنظیمات برقی، وجود گرمکن در صندلی ‌های جلو، وجود گرم کن مخصوص شیشه های جلو، قابلیت استارت بدون استفاده از کلید و سنسور های جلو می شود.

امکانات جک s5
امکانات جک s5

طراحی جک‌ s5‌

این اتومبیل از همان ابتدا که روانه بازار شد توجه مشتریانش را به خود جلب نمود و در میان اتومبیل های مشابه بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داد. وجود تناسب و هماهنگی میان قسمت های مختلف این ماشین باعث شده است تا بر زیبایی ظاهری آن افزوده گردد.

خطوط فرو رفته و برآمده که در نقاط مختلف این ماشین قرار داده شده اند می ‌توانند با ایجاد شکست نور و مناطق سایه روشن در ماشین جذابیت آن را دو چندان کنند. طراحی ظاهر این اتومبیل در عین سادگی از بالا ترین میزان زیبایی برخوردار است و کمتر کسی نسبت به زیبایی این ماشین نظر منفی دارد. ارتفاعی که برای این اتومبیل از سطح زمین در نظر گرفته شده است چهره آن را تا حد زیادی شبیه به کراس اوور نموده است.

مشخصات فنی جک s5

این ماشین از یک پیشرانه ۲ لیتری استفاده می‌کند که تاثیر بسیار زیادی در تامین قدرت مورد نیاز موتور دارد. وجود این پیشرانه باعث می شود تا ماشین با قدرت ۱۷۴ اسب بخار فعالیت کند. این ماشین به داشتن شتاب بسیار بالا معروف است و علت این شتاب وجود یک جعبه دنده دستی با شش سرعت مختلف می باشد که باعث می شود موتور بدون تحمل فشار زیاد شتاب شگفت انگیزی را تجربه کند.

این تجهیزات در مدل جک اتوماتیک نیز موجود است با این تفاوت که در نسخه اتوماتیک این شتاب با اندکی افت انجام می گردد. کشور چین یک موتور ۴ سیلندر۱۶ سوپاپ را برای این ماشین در نظر گرفته است که با حداکثر گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر قابلیت حرکت دارد. قیمت جک s5 با توجه به اتوماتیک یا دستی بودن گیربکس متفاوت است.

میزان مصرف سوخت این ماشین در مدل های دستی و اتومات متغیر است و جک اتوماتیک تا حدی از مدل دستی کم مصرف تر می باشد و این ویژگی یکی از معایب جک دستی به شمار می‌رود. بعضی از خریداران این اتومبیل میزان متوسط مصرف سوخت آن را برای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۵ لیتر اعلام نموده اند.

مشخصات جک s5
مشخصات جک s5

قیمت جک s5 در مقایسه با رقبا

یکی از مهم ترین هم رده های جک s5 خودروی هایما s7 می باشد که از لحاظ  امکانات و مشخصات فنی بسیار شبیه به هم هستند. به عنوان مثال یکی از امکانات خودرو هایما کروز کنترل است که در s5 به جای آن از ترمز پارک برقی استفاده شده است. به صورت کلی عوامل بسیاری در تعیین قیمت جک s5 اثر گذارند و می توان گفت این اتومبیل با کیفیت نسبت به امکاناتی که دارد از قیمت متناسبی برخوردار است.

 

محصولات مرتبط:

خودرو آریو S300 Royal اتوماتیک

خودرو پژو 206 SD V2 دنده ای

مقالات مرتبط:

مقایسه تیگو 7 با جک s5، گامی مهم در جهت خرید خودرویی با کیفیت

با خرید اقساطی خودرو کارکرده و قیمت آن در بازار آشنا شوید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *