خودرو دیگنیتی

دیگنیتی یکی از محصولات قدرتمند شرکت خودروسازی بهمن بوده که از انواع کراس اوور یا نیمه شاسی محسوب می شود. ماشین دیگنیتی از لحاظ اندازه نسبتا بزرگ بوده و در رده ماشین های متوسط قرار می گیرد. این خودرو مونتاژی از ماشین دانگ فنگ ix5 ساخته یک شرکت خودروسازی چینی به همین نام (دانگ فنگ) است. محصولات این شرکت در کشور ما بسیار پرطرفدار هستند و اغلب خودروسازان محصولات خود را از تولیدات این کشور مونتاژ می کنند. خودرو دیگنیتی نسلی جدید از کراس اوورهای کوپه در ایران است.

مشخصات فنی ماشین دیگنیتی

دیگنیتی وزنی در حدود 1570 کیلوگرم دارد. این خودرو مخزن سوختی (بنزین) با ظرفیت 58 لیتر داشته و مصرف سوخت آن به طور میانگین 7.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر برآورد شده است. با مشاهده جدول زیر با مشخصات فنی این کراس اوور بیشتر آشنا می شوید:

مدل خودرو بهمن دیگنیتی
پیشرانه 4 سیلندر
گیربکس CVT اتوماتیک تیپ‌ترونیک
حداکثر قدرت موتور 148 اسب بخار
حجم موتور خودرو دیگنیتی 1.5 لیتر
حداکثر نیروی چرخشی 220 نیوتن

دیگنیتی کابینی فوق العاده شیک و خاص داشته که آپشن های بی نظیری برای کاربران در آن قرار داده شده است. از جمله این امکانات می توان به یک صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی اشاره کرد. داشتن سیستم مولتی مدیا به همراه 6 عدد اسپیکر، دارا بودن قابلیت اتصال به بلوتوث و داشتن پورت های USB، AUX از دیگر امکانات ویژه این خودرو شگفت انگیز است.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات دیگنیتی

علاوه بر موارد بالا خودرو دیگنیتی دارای آینه های جانبی برقی به همراه چراغ خوش آمد گویی به سرنشینان نیز هست. سیستم تهویه آن اتوماتیک لمسی به همراه دریچه های جداگانه برای سرنشین های صندلی های عقب است. صندلی راننده از نوع برقی و دارای روکش چرمی با کیفیت بوده و از 6 جهت متفاوت قابل تنظیم است.

از دیگر ویژگی های ماشین دیگنیتی می توان به شیشه های بالابر برقی، سقف پانوراما دو تکه به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع و سانروف اتوماتیک اشاره کرد.

تست و بررسی خودرو دیگنیتی‌

دیگنیتی در دو نوع پرایم و پرستیژ به بازار عرضه شده است. پرستیژ از پرایم جدیدتر بوده و امکانات بیشتری دارد. حجم موتور دیگنیتی پرستیژ 2 لیتر است و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دارد. از دیگر تفاوت های دو نوع دیگنیتی می توان استفاده از رینگ های 20 اینچی در پرستیژ را نام برد. این رینگ ها در دیگنیتی پرایم 18 اینچی است.

بررسی امکانات و آپشن های دیگنیتی
بررسی امکانات و آپشن های دیگنیتی

دیگنیتی مشکی ماشینی جذاب برای نسل جوان است مخصوصا اینکه شرکت دانگ فنگ در طراحی داخلی خودرو دیگنیتی با استفاده از روکش های چرم مشکی در صندلی ها و نیمه بالایی داشبورد، زیبایی ظاهری آن را چند برابر کرده است. طراحی اهرم تعویض دنده نیز در نگاه اول همه نگاه ها را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی دیگنیتی

دیگنیتی علاوه بر تمامی این امکانات از ایمنی بالایی نیز برخوردار است. دارا بودن کیسه هوا برای راننده و سرنشینان جلو و عقب، داشتن ترمز ضد قفل و همچنین دارا بودن سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو از مزایای ایمنی مهم خودرو دیگنیتی است.

با وجود تمامی این امکانات دیگنیتی 3 عیب مهم نیز دارد. از جمله معایب دیگنیتی می توان به قیمت بالا، تک دیفرانسیل بودن و شتاب کم اشاره کرد.

قیمت دیگنیتی در بازار ایران

دیگنیتی در سال های اخیر به اتومبیلی پرطرفدار تبدیل شده است. این ماشین دارای کابین جادار، صندوق عقب بزرگ و جادار است و انتخاب مناسبی برای خانواده های 4 تا 5 نفره محسوب می شود. قیمت دیگنیتی در بازار نسبت به دیگر انواع اتومبیل ها بالاتر است.

قیمت خودرو دیگنیتی
قیمت خودرو دیگنیتی

دیگنیتی در بازار ایران با قیمتی در حدود یک میلیارد و هشتصد و نود میلیون تومان خرید و فروش می شود. خرید خودرو از آن دسته خریدهایی است که باید حتما در آژانس های معتبر و با حضور کارشناسان ماهر انجام شود. اگر قصد خرید دیگنیتی را دارید و به دنبال مرجعی معتبر برای خرید هستید، مجموعه خودرو ماندگار آماده خدمت رسانی به شما است.

بیشتر بخوانید: خرید خودرو را به مجموعه خودرو ماندگار بسپارید

گروه صنعتی ماندگار با بهره گیری از کادری متخصص و داشتن سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش خودرو، اقدام به واردات خودرو نیز کرده است. خودرو دیگنیتی از جمله خودروهایی است که می توانید در مجموعه ماندگار پیدا کرده و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت دیگنیتی و همچنین شرایط فروش اقساطی آن به وب سایت خودرو ماندگار مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *